درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد

سه شنبه 21 ارديبهشت 1400
23:23
رضایی نابید

روند رنگ و انتخاب برای طراحی محصول: هر رنگی یک داستان را به فروش می رساند ، در مورد سطح تولید محل تولید رنگ ها صحبت می کند و به تولیدکنندگان کمک می کند تا بفهمند که رنگ آنها در کجا به فروش می رسد و این محصولات برای چه مدت قابل استفاده هستند. این موارد از جمله پایداری ، اندازه گیری رنگ و روشهای جدید اختلاط را پوشش می دهد ، که در تولید رنگهای جدید بسیار مهم است.

این کتاب به طراحان محصول کمک می کند تا با کمک به آنها در درک بیشتر نحوه انتخاب رنگ برای بازارهای خاص و عملکرد برخی از رنگ ها در طرح ها ، از جمله نحوه ارزیابی رنگ در شرایط مختلف نور و در مواد مختلف ، یا روشن ، به مخاطبان هدف خود برسند. .

دانستن اینکه رنگ ها در هر ماده چگونه عمل می کنند و چگونه در قفسه فروشگاه یا کف اتاق نشان داده می شوند ، امری حیاتی است. این کتاب بینش مهمی از روندهای آینده ، از جمله روش های جدید طراحی برای ایجاد نمونه های اولیه رنگ و الزامات نظارتی ، ارائه می دهد. طراح رنگ باید دنیای فرمول دهنده رنگ را بهتر بشناسد و بالعکس فرمول کننده نیز باید نیازهای طراح را درک کند ، بنابراین این کتاب برای هر دو نوشته شده است

برای سینمای دیجیتال پیامدهای مربوط به فرایندهای تولید فیلم پس از تولید و تغییرات مورد نیاز در تجهیزات و نرم افزارهای پشتیبانی را بررسی می کند. در حالی که مفهوم جدیدی برای جامعه فیلم های سینمایی است ، انتخاب فضای گسترده XYZ برای توزیع سینمای دیجیتال با گستره وسیع و ارجاع شده ، براساس دهه ها علم رنگ و تجربه در صنایع دیگر است. دلیل انتخاب XYZ و سایر پارامترهای رمزگذاری رنگ توضیح داده شده است و این کتاب همچنین یک مطالعه موردی کامل از توسعه پروژکتورهای DLP Cinema® توسط Texas Instruments را ارائه می دهد. سرانجام ، این کتاب به بررسی چگونگی توسعه مفهوم رمزگذاری رنگی XYZ برای پشتیبانی از فن آوری های پیشرفته نمایش در آینده می پردازد.


[ بازدید : 24 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]