درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

بسیاری از مردم به محض شنیدن کلمه دعا، فوراً می فهمند و می گویند

پنجشنبه 12 اسفند 1400
20:26
رضایی نابید

دعا چیست؟ جهنم نماز چیست؟ به عبارت دیگر معنای دعا چیست؟
بسیاری از مردم به محض شنیدن کلمه دعا، فوراً می فهمند و می گویند که نماز زمانی است که مردم به ندای خدا می آیند و دعا برای این است که مردم نیاز دارند و به مادیات نیاز دارند، یا مریض هستند و نیاز به شفا دارند یا دارند. مشکلات دیگر، نیاز به حل آن وجود دارد، بنابراین من به درگاه خدا می روم تا کمک بطلبم، از خدا شفا بدهم و از خدا بخواهم که آن را حل کند.
اگرچه من جرات ندارم بگویم این تعریف اشتباه است، اما خیلی ساده است، نه عمیق و نه دقیق.
لطفاً به یاد داشته باشید که دعای واقعی تماس متقابل بین خدا و انسان است . دعا فقط برای تماس انسان با خدا نیست، بلکه برای این است که خدا نیز با انسان تماس بگیرد. در هر دعایی، اگر کسی به خدا و خدا دست نزند، و هیچ خدایی به انسان و انسان دست نزند، این دعا یک دعای بلند مرتبه نیست . دعایی که واقعاً از درجه بالایی برخوردار باشد، قطعاً وضعیتی خواهد داشت که خدا و انسان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا انسان بتواند خدا را لمس کند و خدا انسان را لمس کند تا انسان و خدا و خدا و انسان به هم متصل شوند. می تواند متصل شود. بنابراین بالاترین و دقیق ترین تعریف دعا ارتباط خدا و انسان است .
برادران و خواهران، فکر نکنید که دعا فقط درخواست یک چیز از خداوند است. به عنوان مثال، اگر نیاز به یافتن خانه ای دارید، از خدا می خواهید آن را برای شما آماده کند. پس از دعا، کلمه ای از خداوند دریافت می کنید که می گوید آنچه خواسته اید برای شما برآورده شده است. فردای آن روز برادری آمد و گفت: خانه لازم داری؟ اتفاقا همسایه من دو تا خونه اجاره میشه.موقعیتش متوسطه و اجاره بها. شما بلافاصله خداوند را سپاس و ستایش می کنید و می گویید هاللویا، خداوند واقعاً خدای واقعی و زنده است و او دعای مرا شنید. من جرأت نمی کنم بگویم این دعا نیست، اما این کافی نیست. به خواهران و برادران می گویم، اگر واقعاً درس نماز را یاد بگیرید، وقتی برای نماز می روید، واقعاً می گویید خانه پیدا کنید اما نتوانید آن را پیدا کنید، دومین چیز است و دغدغه اصلی شما این است که آیا نماز می خوانید چون از این یکی، بیشتر برای به دست آوردن خدا، و بیشتر برای خدا برای به دست آوردن . اگر نتیجه دعا فقط تحقق یک چیز باشد، بدون اینکه خدا را به دست آورد یا به خدا اجازه دهد که آن را به دست آورد، نماز یک نماز شکست خورده یا نماز سقط است. دعایی که سزاوار دعاست، گرچه یک چیز را بخواهد و برآورده شود، نتیجه نهایی این است که درخواست کننده بیشتر خدا را لمس می کند و خداوند او را بیشتر می کند . ﹝برگرفته از کتاب «دعا» نوشته تایوان انجیل .
شما می توانید اینگونه دعا کنید: خداوند عیسی، مرا مردی دعا کن تا بتوانم همیشه دعا کنم. خداوندا به من هم نشان بده که دعا فقط برای این نیست که از تو چیزی بگیرم، دعای واقعی تماس بین خدا و انسان است. پس هرگاه تو را دعا می کنم، می خواهم که مرا داشته باشی و می خواهم که مرا داشته باشی. خداوند عیسی، من از تو سپاسگزارم که نماز یک قانون مذهبی نیست، بلکه راهی برای لذت بردن من است!
[آیا شما هم شهادتی دارید و می خواهید مشارکت داشته باشید، می توانید شهادت خود را در اعماق آب بگذارید]


[ بازدید : 41 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]