درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

یک بار، مودی مبشر بزرگ برای بسیاری از کودکان در یک جلسه کودکان

پنجشنبه 12 اسفند 1400
20:31
رضایی نابید

【دعا فقط درخواست چیزها از خدا نیست】 یک بار، مودی مبشر بزرگ برای بسیاری از کودکان در یک جلسه کودکان در ادینبورگ، اسکاتلند موعظه کرد. او پرسید: «نماز چیست؟» در کمال تعجب، ده‌ها دست کوچک در سالن بلند شد. از این رو از کودکی خواست تا پاسخ دهد و او گفت: «دعا به نام خداوند عیسی است، اعتراف به گناهانمان، سپاسگزاری از رحمت خدا، و ارائه خواسته های خود به خدا در اراده او.» این حدود نیم قرن است. پیش.
        اکثریت قریب به اتفاق مسیحیان امروزی می گویند: «دعا، درخواست چیزی از خداست.» در ذهن برخی افراد، دعا برای پریشانی است! مثلاً در برابر خطر، بیماری، کمبود، سختی - آن وقت است که دعا می کنند. مانند یک ملحد که در معدن زغال سنگ فرود می آید؛ وقتی سقف گودال شروع به فرو رفتن می کند، شروع به دعا می کند. پیرمرد مسیحی که شاهد این صحنه بود، گفت: "افسوس، فقط مصیبتی مانند این باعث دعا می شود."
【نماز بازگشت دل به سوی خداست】 معنای واقعی کلمه «دعا» گرایش به اراده است، یعنی اراده به سوی خدا. تمام دعاهای واقعی این است که خدا را بجوییم و به خاطر خدا همه چیزهایی که نیاز داریم داریم. به بیان ساده، دعا، چرخش قلب انسان به سوی خداوند است.
        خدا همیشه در کنار ماست، اما ما همیشه در کنار او نیستیم. وقتی مردم دعا می کنند، این فرصت خداست. یک یهودی سالخورده می گوید: «نماز لحظه ای از تاریخ کور در آسمان و زمین است»
【دعا برای باز کردن درب به سوی خداست】 دعا این است که اجازه دهیم خداوند عیسی وارد قلب ما شود. "اینک، من بر در ایستاده و در می زنم، و اگر کسی صدای مرا بشنود و در را بگشاید، نزد او خواهم آمد و با او شام خواهم خورد و او با من" ( مکاشفه 3:20 ) . آیات فوق ابتدا به ما می فهماند که این دعای ما نیست که پروردگار را تحریک می کند، بلکه خداوند است که ما را به دعا برمی انگیزد. او در دل ما را می زند. او به ما می فهماند که می خواهد به قلب ما بیاید. دعاهای ما اغلب نتیجه این است که خداوند در قلب ما را می زند.
        دعا چیزی نیست جز باز کردن درهای قلب، باز کردن راهی برای خداوند عیسی برای کمک به ما، و استفاده از قدرت خود برای حل مشکلات ما
[دعا برای تجربه حضور خداست] برادر لارنس گفت: «دعا احساس حضور خداست.» یکی از دوستان باسنر، مرد خدا، زمانی که او در حال دعا بود، نزد او رفت. دوست حس شگفت انگیزی از نزدیک شدن خدا داشت. این دوست گفت: وقتی بسنر با دستانش روی صورتش را پوشانده بود دعا کرد، از ترس دست زدن به خدا جرأت نداشتم دستم را در تاریکی دراز کنم.
       دکتر ویلبر چپمن یکی از بنده های خدا یکبار به یکی از دوستانش نامه نوشت و گفت: من در مورد نماز چیزهای زیادی یاد گرفتم، قبلاً در انگلیس جلسه داشتیم و مخاطبان زیاد نبودند، اما یک مبلغ آمریکایی برای ما بود. دعا کنید و از خدا بخواهید که شما را برکت دهد. به این مبلغ معروف " هاید آف پریِر " می‌گفتند، شگفت‌انگیز بود، وضعیت جلسه بلافاصله تغییر کرد، نه تنها سالن پر شد، بلکه بیش از 50 نفر تصمیم گرفتند که خداوند را بپذیرند. بعد از آن از آقای هاید خواستم که در اتاقم برایم دعا کند، او پنج دقیقه زانو زد و حرفی نزد، در آن زمان تقریباً صدای ضربان قلب خود را می شنیدیم، اما احساس می کردم که خدا با ماست. و من نتوانستم جلوی گریه را بگیرم. آقای هاید با صورت بالا و چشمان پر از اشک گفت: «خدایا!» پنج دقیقه حرفی نزد، اما می‌دانست که با خدایان است و دعایش برای من از اعماق می‌آمد. از قلب او بله، من هرگز در زندگی خود در مورد آن نشنیده ام. وقتی بلند شدم، می دانستم که دعای واقعی چیست، و مطمئن بودم که دعای قدرتمندی است که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده بودم. این نوع دعا را «دعای ساکن در نهان حق تعالی» می گویند.
【نماز نفس حیات معنوی است】 اگر نفس نکشید بدن شما زنده نمی ماند و اگر نماز نخوانید زندگی معنوی شما نیز رو به افول می رود. برخی از حیوانات در اعماق اقیانوس زندگی می کنند، مانند نهنگ، این یک گونه آبزی معمولی نیست، و نه یک پرنده دریایی، دریا را خانه خود می نامد و هرگز نباید به ساحل بیاید، اما هنوز هم باید هر از گاهی بلند شود. زمانی که در امواج و دریا شنا می کند از آب بیرون بیایید تا هوا را تنفس کنید وگرنه نمی تواند در آب متراکم دریا دوام بیاورد، اگرچه مانند هژمون اقیانوس گران است. همانطور که نیازهای اولیه حیوانات باید برآورده شود، زندگی معنوی مسیحی نیز نیازهای ضروری دارد، یعنی گاهگاهی به سوی خدا عروج کند، از طریق دعا به ملکوت متعالی و مقدس او عروج کند، و از فیض خدا بهره مند شود. خدا برای حفظ زندگی معنوی. اگر از صعود نهنگ به سطح زمین جلوگیری شود، خفه می شود، زیرا نمی تواند نفس بکشد؛ اگر مسیحی از صعود به سوی خدا منع شود، زندگی معنوی او نیز به دلیل عدم دعا می میرد.
[ما از طریق دعا در کمال خدا دم ​​می‌زنیم] تشبیه بسیار مناسبی است که نماز را به نفس کشیدن تشبیه کنیم. هوای مورد نیاز بدن ما در اطراف ما است. خود هوا به دنبال فرصتی برای ورود به ما است و به همین دلیل به ما فشار می آورد. همه ما می دانیم که تنفس هوا کار سختی نیست، اما توقف آن آسان نیست. ما فقط باید از اندام های تنفسی خود استفاده کنیم و هوا به طور طبیعی وارد ریه ها می شود تا نیازهای بدن را تامین کند. هوای مورد نیاز روح ما نیز همیشه در اطراف ماست. خدا در مسیح ما را با تمام غنای فیض احاطه کرده است، ما تنها زمانی می توانیم آن را دریافت کنیم که درهای قلب خود را باز کنیم. دعا نفس روح است، وسیله ای برای استقبال از مسیح در قلب های خشک ما.
【نماز معاشرت بهشتی است】 عنکبوت تارى را در انبار چرخاند. فیلامنتی را از تیری روی پشت بام کشید. وب آن توسط این رشته پشتیبانی می شود. تخم می گذارد و عنکبوت های کوچک زیادی بیرون می آورد. این عنکبوت های کوچک در حال تفریح ​​در اینترنت هستند. عنکبوت کوچکی نگاهی اجمالی به رشته ای که از تیرهای سقف کشیده شده بود را دید. اهمیت این رشته را نمی دانست و فیلامنت را شکست و در نتیجه کل شبکه از بین رفت. مسیحیان همچنین دارای رشته‌ای بلند هستند که به آسمان منتهی می‌شود و به وسیله آن زندگی مسیحی خود را حفظ می‌کنند. دعا برای معاشرت با بهشت ​​و جذب انرژی برای حفظ زندگی در زمین است.
【دعا شناخت خدا در ارتباط با خداست】 دعا فقط درخواست چیزی از خدا نیست، اگرچه ما برای بیان وابستگی کامل خود به خدا چیزی می خواهیم. نماز هم ارتباط با خدا است - ارتباط با خدا - ( نه فقط ) ارتباط با خدا. ما مردم را با صحبت کردن با آنها می شناسیم، همانطور که خدا را با صحبت با خدا می شناسیم. بالاترین اثر دعا رهایی از شرّ یا بدست آوردن چیزی نیست، بلکه شناخت خداست. «این حیات جاودانی است تا خدای یگانه خود را بشناسید و عیسی مسیح را که فرستاده‌اید بشناسید» ( یوحنا 17 :3) . آری دعا موجب شناخت بهتر خداوند می شود که بالاترین کشف روح است.
       دعا برای این است که ما با خدا تماس بگیریم و با او ارتباط برقرار کنیم؛ با این کار، خداوند این فرصت را پیدا می کند که خود را در ما آشکار کند تا اراده او را بشناسیم. خداوند در حالی که قلب خود را به روی ما می گشاید، ضعف ها، اشتباهات، موانع و مشکلات ما را نیز به ما گوشزد می کند و به ما قدرت می دهد تا آنها را برطرف کنیم.
【دعای خیلی ها مکالمه با خدا نیست】 اگر مریضی برای مشاوره به بیمارستان بیاید نوبتش که شود وارد اتاق مشاوره می شود. دکتر از او خواست بنشیند به محض اینکه نشست شروع کرد به توضیح وضعیتش و بعد از صحبت زیاد از جایش بلند شد و مؤدبانه از دکتر خداحافظی کرد و رفت. آیا دکتر فکر می کند این شخص عجیب است؟ شاید بگویید چنین فردی در دنیا وجود ندارد! اما در واقع در اتاق سرپایی خدا از این دست بیماران زیاد هستند، زیرا آنها پیش خدا می آیند و قصد گوش دادن به سخنان خدا را ندارند، فقط با خودشان صحبت می کنند و بعد از صحبت می روند. آیا این می تواند الگوی شما برای دعا با خدا باشد
[نماز ریل کار خداست] واقعاً همان طور که ریل به قطار است نماز به کار خدا نیز همینطور است. قطار قدرتمند و قدرتمند است و هزاران مایل را در روز طی می کند؛ اما اگر ریل نباشد، یک پله هم حرکت نمی کند و به محض حرکت در زمین فرو می رود. می تواند به هر جایی برود، اما بدون جایی که ریل ها در آن قرار می گیرند نمی تواند. این رابطه بین نماز و کار خداست. به درستی که خداوند توانا و توانا است و کار او غیرقابل مقایسه است، اما اگر من و شما در دعا با خدا همکاری نکنیم و از دعا برای هموار کردن راه اراده خدا استفاده نکنیم، «کثیر» نخواهیم شد. دعا کنید تا خداوند به طرق مختلف عمل کند، اما خدا نه کار می‌کند و نه می‌تواند کار کند. خیلی چیزهاست که خدا می خواهد و می خواهد و دوست دارد انجام دهد، اما چون فرزندان خدا با او همدردی ندارند و با دعا راه را برای او باز نکرده اند، محدود شده است.

 

※ دعا روح من را به سوی خدا می چرخاند: "خدایا، قلب من به تو می نگرد" ( مزمور 25 :1) . روح و روح مستقیماً در یک قرار کور هستند. ─ یک مسیحی ناشناس   

 

※ دعا، معاشرت با خداست. درخواست از خدا معاشرت نیست، لذت بردن از خدا معاشرت است. - داربی   

 

※ زندگی در مشارکت با خدا، ما به خود فکر نمی کنیم. چهره موسی می درخشید، اگرچه دیگران آن را می دیدند، اما او آن را نمی دانست. - داربی   

 

※ من زمان زیادی را صرف تنظیم قلبم برای خواندن نماز در هر زمان می کنم، زیرا نماز رابط بین آسمان و زمین است. ─ ماچی   

 

※ اولین نشانه واقعی زندگی معنوی نماز است و دعا راه حفظ حیات معنوی است. - دکتر گوسلی   

 

※ ترک جمعیت و خلوت با خدا تنها راه قطعی است که ما را قادر می سازد به برکت و قدرت خداوند در میان جمعیت زندگی کنیم. - اندرو موری   

 

※ برای جلوگیری از همه نمازهایی که نماز نیستند. ─نگهبان نی   

 

※ همه نمازها باید معنوی باشد نمازهای غیر معنوی نماز نیستند و تاثیری در نماز ندارند. ─نگهبان نی   

 

فصل دوم چرا دعا کنیم؟  

 

【چرا نیاز به دعا دارید】 اولین چیزی که باید بپرسیم این است: چرا باید دعا کنیم؟ دعا چه فایده ای دارد؟ از آنجایی که خدا دانای کل است، چرا باید به او بگوییم ( فیلیپیان 4 : 6) ؟ چون او هم قادر مطلق است، چرا صبر می کند تا ما دعا کنیم تا او برای کار برخیزد؟ چرا فقط کسانی که درخواست می کنند می توانند دریافت کنند، کسانی که می جویند می توانند ببینند، و کسانی که در می زنند می توانند وارد شوند ( متی 7 :7) ؟ چرا خدا می گوید: "شما دریافت نمی کنید زیرا نمی خواهید" ( یعقوب 4 : 2) ؟

 

【دعا می تواند دست خدا را به حرکت درآورد】 دلیل منحصر به فرد دعا این است که خداوند با اجابت دعا در نظم طبیعت دخالت می کند و کارهایی را انجام می دهد که اگر خدا دخالت نمی کرد نمی توانست و نمی توانست انجام دهد. بنابراین، دعا بر اساس اعتقاد ماوراء طبیعی است که خداوند مستقیماً در امور انسان دخالت می کند و یکی از راه های دخالت دادن خداوند از طریق دعا است. چون خداوند حاضر است در امور مردم مداخله کند، نماز برای وجود آن لازم است - مگر اینکه مردم از نماز خودداری کنند، نماز منتفی می شود.

 

【دعا می تواند کمک کند تا مردم در هر زمانی از خداوند کمک بگیرند】 بیمار می گوید: وقتی پرستار تخت مرا مرتب کرد، قبل از گفتن شب بخیر، به من یادآوری کرد که به زنگ برق کنار تخت توجه کنم و با مهربانی گفت: «اگر تو به هر چیزی نیاز دارید، فقط روی دکمه کلیک کنید، و ما همانجا خواهیم بود!» ساعت 12:30 شب، احساس درد شدیدی کردم، بنابراین دکمه را فشار دادم. زنگ چشمک زد و من می دانستم سیگنال ارسال شده است. اما من صبر کردم و منتظر ماندم - پنج دقیقه، ده دقیقه، بیست دقیقه، سی دقیقه گذشت، و بعد از چهل دقیقه، دو پرستار با عجله شروع به ورود کردند، و من آنقدر عصبانی بودم که به آنها سرزنش کردم: "از شما می پرسم لعنتی چیست؟ به خدمات فوری خود ادامه می‌دهیم؟» وقتی فهمیدم چرا آنها به تأخیر افتاده‌اند، نمی‌توانم برای گاف‌هایم متاسفم. آنها کمبود پرسنل داشتند و یک بیمار در شرایط اضطراری قرار داشت و مانع از خروج آنها شد.

        این نشان می دهد که کمک های انسانی گاهی غیر قابل اعتماد است. اگر روی کمک انسان حساب کنیم، دیر یا زود همه ما ناامید خواهیم شد. حتی بهترین دوست ما هم محدودیت هایی دارد. با این حال کسی هست که هرگز آنقدر مشغول نیست که به «زنگ دعا» ما پاسخ دهد. یادت باشد او همیشه در کنارت است و خداوند حتی ضعیف ترین دعاهای تو را می شنود.

 

【دعا می تواند از نیروی روح القدس استفاده کند】 قدرتی وجود دارد که از ارتشی متشکل از هزاران اسب بزرگتر و قدرتمندتر است. این دعای مؤمنان است که از قدرت روح القدس استفاده کنند. مؤمنان در دوران باستان و مدرن با استفاده از قدرت روح القدس در دعا به چیزهای باورنکردنی دست یافته اند. با این حال، چه بسیار مؤمنانی که امروزه دعا و دعای استفاده از نیروی روح القدس را نادیده می گیرند؛ آنها هر کاری را با قدرت خود انجام می دهند و جای تعجب نیست که در نهایت به یک آشفتگی ختم می شوند! این چیزی است که ما باید برای آن آماده باشیم.

        می گویند وقتی کشتی آهنی ساخته می شود تا وارد آب شود، حتی انگشت کودک می تواند ماشین را فشار داده و مستقیماً به داخل آب برود. این شگفت انگیز است، اما قدرت دعا حتی شگفت انگیزتر است. دانشمند معروفی گفت: "دعا بزرگترین قدرت در جهان است." بله، خداوند به وضوح چنین وعده داده است ( مرقس 11:23) . چه ضرری است اگر از نماز غفلت کنیم!

 

【دعا و قدرت با هم علّت دارند】 انجیل لوقا گزارش می دهد که روزی عیسی برای دعا به بیابان رفت و گفت: "قدرت خداوند با عیسی بود تا بیماران را شفا دهد" ( لوقا 5 :16-). 17) . دعا و قدرت با هم مرتبط هستند. برخی این دو را به عنوان "دوقلوهای به هم چسبیده معنوی" توصیف می کنند.

 

【گشودن گنج ها با دعا】 بهترین هدیه های خداوند مانند جواهرات گرانبها در جایی قفل شده است و برای داشتن آنها باید ایمان راسخ و دعای جدی و مستمر داشت، زیرا خداوند کسانی است که او را ثواب انسان می خواهند.

 

【دعا می تواند ما را خوشحال کند】 در کتاب مقدس گزارشی وجود دارد که عیسی هنگام دعا خوشحال شد ( لوقا 10:21 ) . پولس همچنین گفت: "هرگاه برای همه شما دعا می کنم، همیشه با شادی دعا می کنم" ( فیلیپیان 1: 4) . برادران و خواهران عزیز، نگرش شما نسبت به نماز چیست؟ برخی نماز را یک امر عادی می دانند، اگر نماز نخوانند، نمی توانند بخوابند و نمی توانند به نماز ادامه دهند، بنابراین باید با آن کنار بیایند؛ نیش از بین می رود. دعا در واقع گفتگو با پدر است و گفتگوی پدر و پسر لذت یک رابطه خانوادگی است. ما بدون شادی یا به خاطر اینکه لطف خدا را در دعاهایمان به حساب نمی آوریم، دعا می کنیم. یک کشیش پیر بازنشسته اغلب می گفت: تا زمانی که به این فکر می کنید که چگونه خداوند همه گناهان شما را بخشیده است، همین یکی برای شادی و سپاسگزاری شما کافی است.

 

【نماز ما را رودخانه می کند】 شعار سنت فرانسیس: "فراتر از قدرت من". تا زمانی که دعا می کنیم، می توانیم بیش از آنچه فکر می کنیم انجام دهیم و به چیزهایی فراتر از توانایی خود برسیم. بسیاری از مسیحیان خود را سدهایی می‌دانند که مقدار معینی آب را در خود نگه می‌دارند، اما اگر ما خود را کاملاً متعهد به دعا کنیم، فقط سد نیستیم، بلکه رودخانه‌ایم. همانطور که ما به فواره بی پایان متصل هستیم، امکانات بی پایانی داریم.

 

【دعا برای اینکه معنویت شما خراب نشود】 انسان مانند ماشینی است که باید هر روز از آن نگهداری کرد. آیا آب تمام می شود؟ تمام شدن روغن؟ آیا شمع خراب است؟ چراغ راهنما خراب است؟ آیا ترمزها سالم هستند؟ بررسی کنید که ژو بی در جاده "از بین نرود". به همین ترتیب، ما باید خودمان را تنظیم کنیم و هر روز خودمان را به این ترتیب بررسی کنیم - از طریق نماز روزانه و تمرین معنوی، تا از نظر روحی "شکستن" نشویم.

 

【نماز نخواندن می تواند روح را خفه کند】 مسیحی که دستگاه تنفس دعایش را به هوای تازه بهشت ​​وصل نمی کند مانند غواصی که فکر می کند مجبور نیست تجهیزات غواصی خود را قبل از غواصی در اعماق چک کند به محیط خفقان آور امروزی می پرد، به همان اندازه احمق است. معنویت ما معمولاً به دلیل خفگی ناشی از خودکشی ضعیف و کم رنگ می شود.

 

【نماز نیروی محرکه زندگی مسیحی است】 خواهید دید که هر چه بیشتر دعا کنید، زندگی معنوی شما بیشتر می شود و هر چه بیشتر دعا کنید، زندگی شما قدرتمندتر خواهد بود. هر چه در امر نماز وفادارتر باشید زندگی شما با برکت بیشتر می شود و اگر در نماز کاهل کنید زندگی تان کسل می شود. اگر می دانید چگونه دعا کنید، می دانید چگونه زندگی کنید، در غیر این صورت، فقط زندگی می کنید. وقتی نماز می خوانی، مثل لامپی می مانی که به برق وصل شده، سرشار از حیات و قدرت؛ اگر نماز نخوانی، مثل لامپی هستی که قطع شده- مرده.

 

[نماز باعث می شود مردم در وضعیتی بالاتر زندگی کنند] مسافری در مورد تجربه خود از سفر به کانال پاناما گفت: «ما از اقیانوس عبور کردیم و سپس قفل کانال مسدود شدیم، راهی برای پرسیدن وجود نداشت. برای کمک، و آزادی خود را از دست دادیم، اما ببینید، احساس می‌کردیم که ما را بلند می‌کنند، و فواره‌ای عظیم از پایین فوران کرد و در کمال تعجب، بدنه عظیم به ارتفاع سی و پنج فوتی کشیده شد. هفت دقیقه. سپس دروازه‌ها باز شدند. سپس به آرامی از آن ارتفاع به آغوش دریاچه گتون رفتیم . دعا در تالار اسرار دقیقاً همین است - شما را از دنیای بیرون می‌بندد؛ در عمیقاً به روی شما باز می‌شود. قفل شده انگار در محاصره ای ضعیف و درمانده محبوس شده ای و آنگاه قدرت بیکران خداوند شروع به پرکردن تو می کند و بی صدا و با قدرت و بدون هیچ ردی به سطحی بالاتر برده می شوی بی زحمت و بی سر و صدا و آسان . وقتی در باز می‌شود، بیرون می‌روی و وارد قلمرو بالاتر زندگی می‌شوی.

 

[نماز کاری است که مؤمنان باید انجام دهند] مارتین لوتر زمانی نوشت: «همانطور که لباس‌سازی یک شغل خیاطی است و تعمیر کفش یک شغل کفاشی است، نماز نیز کار یک مسیحی است.» بنابراین، دعا به یک وظیفه مسیحی تبدیل شده است. چاره ای ندارند مؤمن حق انتخاب ندارد که بخواهد یا نه، باید نماز بخواند. مسیحی بودن بدون دعا به همان اندازه غیرممکن است که شخصی بدون نفس کشیدن زندگی کند.

 

[دعا نکردن گناه است] سموئیل نبی گفت: "اما من هرگز از دعا برای شما دست برنخواهم داشت تا در برابر خداوند گناه کنم" ( اول سموئیل 12:23 ) . هوک معروف پوریتان می گوید: «نماز کار اصلی من است و فقط از طریق دعا می توانم کارهای دیگر را انجام دهم.» بدون نماز، کلیسا بیشتر شبیه شهری بدون آب، برق، ترافیک، تلفن و بدون است، حتی دشوارتر است. تصور کنید که پلیس نظم را حفظ می کند.

 

【هیچ جایگزینی برای نماز وجود ندارد】 نماز را نمی توان با هیچ چیز دیگری جایگزین کرد. تقریباً هر چیز دیگری در جهان را می توان یکباره جایگزین کرد، اما نماز را نه. پاهای اره شده را می توان با پاهای مصنوعی جایگزین کرد و افرادی که ناشنوا هستند می توانند از سمعک استفاده کنند. هنگامی که قسمت خاصی از بدن انسان برداشته می شود، ممکن است تاثیر زیادی روی بیمار نداشته باشد و حتی می توان اعضای برداشته شده را با ابزارهای پلاستیکی با طراحی ظریف جایگزین کرد. مثال دیگر این است که به محض قطع شدن ارتباط بی سیم، می توانیم برای تکمیل کار از تلفن، تلگرام، هواپیما یا ماشین برای تعویض آن استفاده کنیم و حتی به افراد برای ارسال پیام با پای پیاده تکیه کنیم، بهتر است جایگزین داشته باشیم تا هیچ. اما دعا متفاوت است و هیچ چیز جایگزین آن نمی شود.

 

[دعا کنیم] شخصی گفت: «علم مثل آهن است و حکمت مانند آتش است، فقط حکمت است که علم را ذوب می کند و کهنه نمی شود.» گفتم: «حقیقت مانند آهن است و نماز مانند آتش. فقط دعا می تواند حقیقت را به ما تبدیل کند. زندگی. برادران، بیایید دعا کنیم، دعا کنیم، دعا کنیم!»

 

※ من کارهای زیادی برای انجام دادن دارم، بنابراین باید سه ساعت در روز را به نماز بگذرانم. - مارتین لوتر   

 

※ اگر نماز نخوانی، ممکن است خداوند تو را از کار بیرون بکشد و کنار بگذارد تا به تو نماز خواندن بیاموزد. ─ آر.ام مک‌چین   

 

※ ما به قدرت دعا اعتقاد داریم، زیرا نماز چرخ لازم برای اداره جهان توسط خداوند است؛ ما معتقدیم که خداوند به دعاهای خالصانه مردم گوش می دهد. -اسپرجون _   

 

※ اگر مؤمن در نماز کوتاهی کند، در همه چیز شکست می خورد. ─نگهبان نی   

 

※ بهشت ​​مملو از حیات، قدرت و برکات مورد نیاز در زمین است و دعا در زمین قدرتی است که آن برکات را به ارمغان می آورد. - اندرو موری


[ بازدید : 34 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]