دياگرام روابط فضايي موزه زیارتگاه خصوصی که توسط یک مشتاق ارتش قرن نوزدهم
دياگرام روابط فضايي موزه زیارتگاه خصوصی که توسط یک مشتاق ارتش قرن نوزدهم به افتخار ارتش امپراتوری و سلطنتی اتریش ساخته شده است، یک کنجکاوی شناخته شده است. تامین کننده ارتش و طلبکار فرمانده بزرگ اتریشی، رادتسکی، در اینجا در اطراف محل دفن فیلد مارشال، ستونها، ابلیسکها و حتی یک سالن ستونی کوچک در مقیاس کوچک ساخته شده است - نوعی Forum Romanum با ابعاد لگولند که ادای احترام به مشهور است.دياگرام روابط فضايي موزه قهرمانان جنگ برای نمایشگاه منطقه ای اتریش سفلی، مجموعه رو به زوال با افزودن یک فضای نمایشگاهی جدید، که در آن موضوعاتی غیر از تاریخ نظامی نیز قابل ارائه است، به طور کامل بازسازی و بهبود یافته است. معماران تمایلی به وارد شدن به رقابت با مجموعه فیلیگران قرن نوزدهم نداشتند و بنابراین ساختمان نمایشگاه در یک تپه موجود در پشت محوطه یادبود تعبیه شد.
در واقع هر شکلی از فضا فرصت هایی را برای پاسخگویی به آن با محتوای یک نمایشگاه ارائه می دهد. در اینجا معماران گذرگاهی ایجاد میکنند که بازدیدکنندگان را از یک فضای لولهمانند هدایت نمیکند،دياگرام روابط فضايي موزه بلکه در عوض با تعریض و باریککردن، با سقفی که در فواصل نامنظم بالا و پایین میرود و همچنین با اجازه دادن به نماهایی با دقت در نظر گرفته شده، جهت را نشان میدهد. منظره بیرون بودجه به شدت محدود شده بود و بنابراین اطراف (از جمله یک ساختمان WC واقعاً فجیع) به همان شکلی که بود رها شد.دياگرام روابط فضايي موزه ورودی بالای زمین معلق است تا جهتگیری بصری را ارائه دهد، خروجی به ساختمان اداری قدیمی منتهی میشود که در جلو به یک سالن ستونی در بیشه مقدس با ستونها و مجسمههای مجسمههای قهرمانان اتریشی تبدیل میشود. خروجی دوم به محوطه بازطراحی شده هلدنبرگ منتهی می شود، جایی که سیستم های خندق مدور ماقبل تاریخ بازسازی شده است. بنابر این ساختمان نمایشگاه هوشمند به عنوان یک ارتباط معاصر بین دو کنجکاوی، یکی مربوط به ماقبل تاریخ و دیگری قرن نوزدهم عمل می کند. بهجای استلاها و ستونهای دو مجموعه بیرونی، در اینجا با فضای داخلی مواجه میشویم که تعادل شگفتانگیزی بین به تصویر کشیدن تکتونیک محیط اطراف و ایجاد یک ژست ذهنی ارائه میدهد.
طراحی: پیتر ابنر و دوستان ZT GmbH
کارگردان: پیتر ابنر و فرانزیسکا اولمان
[ بازدید : 36 ]