درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

مدیریت حقوق دیجیتال زمینه اجتماعی فناوری های جدید مدیریت حقوق دیجیتال

شنبه 29 خرداد 1400
23:49
رضایی نابید

مدیریت حقوق دیجیتال زمینه اجتماعی فناوری های جدید مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) را به سبک زنده و قابل دسترسی بررسی می کند. دامنه DRM را از نظر غیر فنی https://bit.ly/3q8pJIi مشخص می کند و سپس تغییراتی را که DRM در رژیم حمایت از حقوق مالکیت معنوی (IPR) تولید کرده است ، بررسی می کند. با تمرکز بر هنجارهای اجتماعی پیرامون حفاظت از IPR ها ، صنعت موسیقی و بخش توسعه نرم افزار را مورد بررسی قرار می دهد تا بپرسد آیا حمایت های ایجاد شده توسط DRM قانونی و از نظر اجتماعی سودمند است. با استفاده از این مثالهای کلیدی برای ایجاد یک بحث کلی تر ، نتیجه گیری اصلی کتاب این است که توسعه DRM به جای اینکه فقط حقوق تهدیدآمیز را احیا کند ، حقوق صاحبان مالکیت معنوی را گسترش داده است ،DRM را در زمینه سیاسی خود قرار می دهدجسمه سازی دیجیتال به معنای استفاده از ابزاری برای فشار دادن ، کشیدن ، صاف کردن ، گرفتن ، خرج کردن یا دستکاری یک شی دیجیتال است ، گویی که از ماده ای واقعی مانند خاک رس ساخته شده است. Mudbox بهترین راه حل مجسمه سازی برای هنرمندان دیجیتال است که به آنها امکان می دهد شخصیت ها و مدل های ارگانیک و جزئی را به گونه ای طبیعی شبیه مجسمه سازی سنتی مجسمه سازی کنند.Digital Signage به شما نمایی کلان و خرد از صنعت رو به رشد علامت گذاری دیجیتال را می دهد. خواه به دنبال فرصت های جدید باشید و یا برای گسترش کار خود ، با این کتاب قادر خواهید بود تحولات ، روندها و پیش بینی ها را به طور دقیق درک و تحلیل کنید. به عنوان بخشی از مجموعه توجیهی اجرایی فناوری NAB ، این کتاب تأثیر آینده فناوری در بسیاری از صنایع و سیستم عامل های مختلف را نشان می دهد. توضیحات سخت افزاری مانند نمایشگرها ، سرورها و رایانه های شخصی ، نرم افزارهایی مانند محتوای روی صفحه پویا و برنامه های مدیریت نرم افزار و فن آوری هایی مانند یکپارچه سازی سیستم ها و زیرساخت های شبکه همه تحت پوشش هستند.خش علامت های دیجیتال معرفی کاملی برای این دنیای جدید از فرصت ها برای متخصصان رسانه در همه زمینه ها است. خواه در زمینه مهندسی ، فناوری اطلاعات ، تبلیغات یا مدیریت باشید ، در مورد عملکرد سیستم های علامت گذاری دیجیتال ، جمع آوری محتوا ، صورتحساب مشتری و موارد دیگر در مورد این رسانه جذاب جدید دانش کسب خواهید کرد.
این کتاب شامل پوشش عناصر اساسی ، نمونه هایی از برنامه های پیشرفته علامت گذاری دیجیتال و همچنین محاسبات ظرفیت ترافیک است که ممکن است راهنمای هنگام انتخاب روش توزیع به عنوان رسانه فیزیکی ، باند پهن یا ماهواره باشد. پخش دیجیتال علامت به شما کمک می کند تا با جذابیت صدها گرافیک تصویری سه بعدی رنگی و عکس های واقعی که نشان دهنده توانایی و آینده علامت های دیجیتالی است ، امکانات جذاب این محیط همگرایی جدید را کشف کنید.
این کتاب متخصصان CG را از طریق فرآیند ایجاد مجسمه های دیجیتالی شگفت انگیز با استفاده از زرادخانه Mudbox ابزارهای نقاشی سه بعدی مجسمه سازی دیجیتال و نقاشی سه بعدی ، و انتقال مدل ها به آثار مایا یا ماکس راهنمایی می کند.
هنرمندان تکنیک های سنتی و مجسمه سازی سنتی را کشف کرده و به کار می گیرند تا از آنها برای مجسمه سازی دیجیتال استفاده کنند. مجموعه ای از آموزشهای عمیق ارائه شده است ، که هر کدام با ادامه کار ، آنها را با مدلهای تدریجی پیچیده تری به چالش می کشند.
مجسمه های هنرهای زیبا که از مجسمه سازی سنتی به مجسمه سازی دیجیتال منتقل می شوند ، از راهنمایی های منحصر به فردی که قبلاً در مورد چگونگی ادغام موفقیت آمیز مجسمه سازی دیجیتال در گردش کارشان منتشر نشده ، بهره مند می شوند.
وب سایت مرتبط با: پرونده های پشتیبانی ، مدل ها ، مواد و بافت ها برای تکمیل آموزش های کتاب.
تأثیر اجتماعی یک فناوری جدید و مهم را تعیین می کند
قابل دسترسی و به وضوح برای مخاطبان غیر فنی نوشته شده است


[ بازدید : 49 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]