درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

هوشیاری حیوانات

جمعه 7 شهريور 1399
16:36
رضایی نابید

خرید

درباره کتاب


شرح

Animal Vigilance با ایجاد چندین مضمون دیگر از جمله توسعه و سازوکارهای زیربنایی هوشیاری و همچنین توسعه کامل تر تکامل و عملکرد هوشیاری ، بر اساس انتشارات قبلی نویسنده با آکادمیک پرس (پیش بینی اجتماعی: چگونه گروه از مزایای غارتگران و طعمه های طعمه ) استفاده می کند.


هوشیاری حیوانات سالها در صدر تحقیقات در مورد رفتار حیوانات بوده است ، اما هیچ بررسی جامع درباره این موضوع وجود نداشته است. دانش آموزان رفتار حیوانات روی جنبه های بسیاری از هوشیاری حیوانات ، از مدل هایی با ارزش تطبیقی ​​آن گرفته تا تحقیقات تجربی در آزمایشگاه و این زمینه تمرکز کرده اند. ادبیات گسترده در مورد هوشیاری با ارتباط کمی بین مدل ها و کارهای تجربی و بین محققان که روی گونه های مختلفی از جمله پرندگان و پستانداران متمرکز شده اند ، گسترده است. هوشیاری حیوانات این شکاف را در مواد موجود پر می کند.



ویژگی های اصلی

مقابله با هوشیاری از همه زوایا ، نظری و تجربی ، در حالی که شامل گسترده ترین طیف گونه ها برای تأکید بر مضامین وحدت بخش

در مورد چندین تحول جدید در منطقه ، مانند کپی هوشیاری و تأثیر تراکم مواد غذایی ، بحث می کند

چالش های اخیر در مورد فرضیات مدل های سنتی هوشیاری را برجسته می کند ، مانند این فرضیه که هوشیاری در بین اعضای گروه مستقل است ، که در طول بحث هماهنگی و هماهنگی هوشیاری در یک گروه مورد بررسی قرار می گیرد.

نوشته شده توسط یک متخصص برتر در زمینه هوشیاری حیوانات

جزئیات


[ بازدید : 30 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]