درباره جدیدترین پیشرفت ها و نوآوری ها در پوشش های چند منظوره هوشمند و فیلم های نازک در صنایع حمل و نقل ، هوافضا و مهندسی زیست پزشکی
روش های سنتز ، پردازش ، آزمایش و توصیف پوشش های هوشمند و فیلم های نازک را برجسته می کند
چشم اندازهای فعلی و روندهای آینده در صنعت را مرور می کند

پیشرفت در زمینه استعمال دخانیات مواد غذایی ، سخنرانی های دورهمی

دوشنبه 9 تير 1399
19:39
رضایی نابید

پیشرفت در زمینه استعمال دخانیات مواد غذایی ، سخنرانی های دورهمی ارائه شده در سمپوزیوم بین المللی پیشرفت در مصرف سیگار مواد غذایی ، که در ورشو ، لهستان ، در 8 تا 10 سپتامبر 1976 برگزار شد ، را شامل می شود. و همچنین در مورد تجزیه و تحلیل تولید دود و ترکیبات موجود در آن.

این مجموعه ابتدا اطلاعاتی در مورد پدیده های کیفیت در فرآیند دود دود ، از جمله تاریخچه ، بررسی ها و پیشرفت های روند ارائه می دهد. سپس این کتاب فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی دخیل در تولید و کاربرد دود را ارزیابی می کند. فرآیندهای در نظر گرفته شده در تولید دود از مواد چوبی تأکید شده است.

متن تجزیه و تحلیل دود و مواد غذایی دودی را نشان می دهد ، که در آن بیان می شود که دود چوب از ترکیباتی است که توسط تجزیه و تحلیل ترکیبات چوب مانند سلولز ، همی سلولز و لیگنین تشکیل شده است. هیدروکربن های چند حلقه ای و ترکیبات فنلی بحث شده است. این کتاب همچنین سهم ترکیبات دود را در اثرات حسی ، باکتریواستاتیک و آنتی اکسیدانی در غذاهای دودی توضیح می دهد. حقایق و قوانین مربوط به هیدروکربن های آروماتیک چند حلقه ای در غذاهای دودی. و مفاهیم در فن آوری و طراحی ماشین آلات برای تولید و استفاده از دود در صنایع غذایی.

این منبع منبع مهمی از اطلاعات برای خوانندگانی است که مایل به مطالعه دود مواد غذایی هستند.


[ بازدید : 34 ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]